שכר נהג מונית

שאלה:

הזמנתי מונית ומיד בסוף שיחת הטלפון עצר לי שכן שנסע לאותו כיוון, האם אני רשאי לבטל?

תשובה:

יש לבדוק האם הגרם הפסד לנהג מונית? ההפסד שנלקח בחשבון הוא אפשרות שהייתה הזמנה חדשה שבעל התחנה סירב לקבל בגלל שכל המוניות תפוסות. במציאות בשדרות, הדבר לא כל כך קיים כי בדרך כלל יש מספיק מוניות לכל הפניות. אומנם כאשר אין שום הפסד לבעל המונית מותר לחזור בו אולם ראוי לו לאדם לעמוד בדיבורו, בלשון המשנה הדבר מוגדר כ”תרעומת” מעין הקפדה שיש לנהג מונית על הנוסע.
שיקול נוסף שאותו צריך לקחת בחשבון הוא האם נהג המונית יצא כבר לדרכו? ההלכה מלמדת אותנו שכאשר הפועל התחיל בעבודתו או התחיל ללכת למקום עבודתו אז יש בעיה לחזור מההזמנה.
לכן צריך להעריך כמה זמן עבר משעת ההזמנה ועד שעת הביטול [בשדרות ניתן להעריך סביב החמש דקות] ורק אם לא התחיל בנסיעה, לבטל

שגיאה במסד הנתונים של וורדפרס: [Table './laam/wpy_comments' is marked as crashed and should be repaired]
SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS wpy_comments.comment_ID FROM wpy_comments WHERE ( comment_approved = '1' ) AND comment_post_ID = 1024 AND comment_parent = 0 AND comment_type != 'order_note' AND comment_type != 'webhook_delivery' ORDER BY wpy_comments.comment_date_gmt ASC, wpy_comments.comment_ID ASC

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *